۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۵۱

بازی‌های آسیایی نوجوانان - نانجینگ؛

تساوی ایران و کره در پایان نیمه نخست/ اعضای کاروان ایران در ورزشگاه

تساوی ایران و کره در پایان نیمه نخست/ اعضای کاروان ایران در ورزشگاه

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال زیر 15 سال ایران و کره‌جنوبی در فینال بازی‌های آسیایی نوجوانان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال بازی‌های آسیایی نوجوانان 2013 نانجینگ چین از ساعت 17 امروز جمعه بین تیم‌های زیر 15 سال ایران و کره‌جنوبی در حال برگزاری است که نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی محمدرضا شیخ حسین، محمدجواد افخمی، مهدی رحیمی، امیرمهدی جانملکی، محمد پورشاکر، بهروز جلالیان، میثم ناصری، امید صدعلی لیر، حسن زارعی، شهاب رشنو و علی اکبر نجفی در ترکیب تیم زیر 15 سال ایران به میدان رفته‌اند. حدود 50 نفر از اعضای کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات هم برای تشویق بازیکنان تیم فوتبال زیر 15 سال به ورزشگاه آمده‌ بودند.

ابوالفضل یعقوبی در تکواندو، مرضیه پرورش‌نیا در تیراندازی تراپ، جواد شوریابی در دوومیدانی 400 متر با مانع، آریان زرعکانی پرش ارتفاع و عطا اسدی در ماده 800 متر به مدال نقره این رقابتها دست یافتند و عطا اسدی در 1500 متر و ایمان نیک اقبال در جودو مدال‌های برنز کاروان ایران در این دوره بازی‌ها را تا قبل از بازی فینال فوتبال ایران و کره‌جنوبی کسب کرده‌اند.

کد خبر 2121176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha